morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy
نوشته شده توسط : morfy

مهربانی را وقتی دیدم که کودکی خورشید را در دفتر نقاشیش سیاه کشید تا

 پدر کارگرش زیر نور آفتاب نسوزد

****************************************************************

 یادت باشه زیر گند کبود / تو بودی و من و کلی آدمای حسود / تقصیر همون حسوداست که حالا / هستی ما شده یکی بود یکی نبود .

*******************************************************************

یادته بهم گفتی دوسم داری؟

                             

   یادته گفتی عاشق منی تا همیشه؟

یادته گفتم آخر تنها میشم یه روزی؟
                         

 یادته گفتی تنهات نمیذارم به هیچ وجه؟


یادته گفتی همیشه با منی ؟
                           یادته گفتم از یادت میرم آخر؟

یادته گفتی دلت پیش منه واسه همیشه؟
                          یادته گفتم اینا حرفه‌٬ مثل همیشه؟

یادته گفتی دوستم داری تا آخر جون؟
                          یادته گفتم که باورم نمیشه؟

یادته گفتم این عشق تا به کجاست؟
                         یادته گفتی تا نفس با ماست؟

یادته گفتم که باور ندارم ؟
                        یادته گفتی که آره حق داری؟

حالا دیدی که همش حرف بود فقط                        حالا فهمیدی همش ادعا بود

 


باز می خوام گریه کنم *ای دل چشمامو یاری کن اشکامو جاری کن بیاو کاری کن* دیگه چقدر تحمل دیگه چقدر شکست* به انتظارفردا تا کی باید نشست

*** بسه                     بسه***
 
دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی عشق دوروغه *چراغش بی فروغه *آخه وقتی که وفا نیست *عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟؟
 آسمون عشق ابری شده تماشا نداره مهر ووفا مرده اینکه دیگه حاشا نداره دلا سنگ ،هزار رنگ همش حیله ونیرنگ وفا کو تو دلها دیگه نور خدا کو ؟؟؟؟؟؟
وقتی که می بینی عشق دورغه چراغش بی فروغه آخه وقتی که وفا نیست 

 عشقو

عاشقی چیست

 لبخندهايش به حالت تعليق درامده.ازوقتي تکرارشادي هايش راحلق اويزکرده

*******************************************************************

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

 ********************************************************************

عشق مرگ نيست زندگي است. سخت نيست عين سادگي است. عشق عاشقانه هاي باد وگندم است . اولين پناهگاه کودکي آخرين پناهگاه آدم است. زندگي زيباست حتي اگر کور باشي ؟ خوش آهنگ است حتي اگر کر باشي مسحور کننده است حتي اگر فلج باشي؟ اما بي ارزش است اگرثانيه اي عاشق نباشي اگر مي دانستي دل ترک خورده ي من با ياد چشمان باراني ات شکسته تر مي شود هيچ گاه به من پشت نمي کردي اگر مي بيني کسي به روي تو لبخند نمي زند علت را در لبان فرو بسته خودت جستجو کن.

 *********************************************************************

چقدر حقيرند مردماني که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ي دوست نداشتن ، نه لياقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با اين حال مدام شعر عاشقانه مي‌خوانند

*********************************************************************

 کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقي ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بي وفا باور ندارد

*********************************************************************

كوچيك كه بوديم تنها كفشامون رو اشتباه مي پوشيديم ، اما حالا چي؟ حالا كه بزرگ شديم تنها كار درستمون پوشيدن كفشامونه !!!

*********************************************************************

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟

*********************************************************************

 ميدوني آدما بين الف تا ي قرار دارند. بعضي ها مثل " ب " برات ميميرند، مثل " د " دوستت دارند، مثل " ع " عا شقت ميشوند، مثل " م " منتظر مي مونند تا يه روز مثل " ي " يارت بشن.

*********************************************************************

در زمانی كه وفا قصه‌ی برف در تابستان است و صداقت گل نایابیست به كه باید گفت با تو خوشبخت‌ترین انسانم

*********************************************************************

 





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: