morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy morfy
نوشته شده توسط : morfy


مترجم متن و کلمات Babylon Pro 8.0.0 r22

با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسان ترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

نسخه جدید و بهبود یافته نرم افزار مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به زبان فارسی و دیگر زبان ها حساب آورد.

ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.

غلط یاب آنلاین در ایمیل، وبلاگ، اتاق های چت و انجمن ها:
از این پس شما می توانید به ۷۵ زبان رایج دنیا متن های نوشته شده خود را از نظر املائی غلط یابی کنید. نرم افزار Babylon 8 بصورت همزمان متن های نوشته شده در اینترنت (ایمیل ها، وبلاگ ها، اتاق های چت و گفتگو، انجمن ها و …) را بررسی و اصلاح می کند.

فرم تکمیل خودکار کلمات:
آیا نمی دانید کلمه مورد نظری که بدنبال ان می گردید به چه صورت نوشته می شود؟! تنها کافیست چند حرف ابتدای آنرا بنویسید پس از آن مترجم متن و کلمات Babylon 8 به شما کلمات موجود در زبان انگلیسی و حتی فارس را پیشنهاد می دهد و بدین ترتیب می توانید کلمه مورد نظر و مناسب را انتخاب کنید.

فرهنگ لغت هوشمند:
ترجمه از هر زبانی به زبان دیگر. نرم افزار Babylon 8 بصورت خودکار تشخیص می دهد که متن نوشته شده به چه زبانی است و به شما پیشنهاد می دهد که انرا به چه زبانی ترجمه کنید. این امر با توجه به تنظیمات ویندوز شما که از قبل انجام شده است صورت می گیرد. ترجمه از زبان فارسی به آلمانی، چینی به هلندی، ژاپنی به ترکی و …

تنظیم ظاهری محیط نرم افزار:
از این پس Babylon را در فضای جدید تجربه خواهید کرد. فرهنگ لغت Babylon 8 این قابلیت را دارد که رنگ بندی متن، زمینه و اندازه حروف را به روشی جدید تغییر دهید.

LingoZ:
با زدن یک کلیک به سایت LingoZ که یک گروه معتبر و آنلاین زبان شناسی است وارد شوید. این سایت مرکزی است که در آن علاقه مندان به پرسش و پاسخ پیرامون زبان های مورد علاقه خود می پردازند. با راه اندازی یک بخش فارسی شما می توانید یک گروه توسعه دهنده برای کلمات و واژه های زبان فارسی در فضای اینترنت ایجاد کنید.

دانلود: Babylon 8 Final
دانلود: فرهنگ لغات اضافه شونده فارسی
مشاهده: سایت رسمی




JetAudio v8.0.10.1550 Plus VX Retail


حجم فايل :35.29 MB


JET AUDIO فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبذیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. شما می توانید با استفاده از نرم افزار JETCAST که به خود JETAUDIO وابسته است و توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود یک بخش اینترنت شخصی درست کنید و تمامی فرمت های اصلی فایل صوتی که شامل فرمت های WAV, MP3, MP3PRO, OGG, WMA, MPEG, AVI, WMV, MIDI, RM و فایل های ویدوئی و فرمت AUDIO را اجرا کنید. تبدیل های دوطرفه فرمت های های AUDIO ، ضبط فرمت های آنالوگ AUDIO به فرمت های مختلف ، ویرایش تگ های فایل های MP3 , OGG و همچنین فرمت WMA ، انجام افکت های مختلف بر روی فایل های صوتی از قبیل WIDE, REVERB و X-BASS ، خروجی صدای MULTI-CHANNEL ، کنترل سرعت دوباره خوانی فایل های AUDIO ، ویژگی CROSS-FADING در بین بخش دو آهنگ از انتقال آهنگ پلی شده و آهنگ بعدی ، ظاهر جالب و قابل تغییر برنامه با پوسته های مختلف ، نمایش همگام و همزمان متن شعر یا همان LYTRIC برای فرمت های MIDI و MP3 ، پشتیبانی از تبدیلات IAUDIO U3 برای فایل های ویدئویی ، پشتیانی از .TS, .TP و همچنین تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت AVI را شامل می شود.این برنامه آخرین نسخه از این نرم افزار می باشد که به همراه VX می باشد.
     
          



Bubue DeskClock v1.01


حجم فايل :466 KB



نرم افزار BUBUE DESKCLOCK V یکی از نرم افزار های فوق العاده با ساعت های زیبا جهت نمایش در صفحه اصلی گوشی های موبایل نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ میباشد که این نرم افزار قابلیت این را دارد که موقعیت ساعت را در صفحه گوشی خود تنظیم کنید
 
          



به روز رسانیKaspersky Internet Security 2011 ( آذر ماه 1389)


حجم فايل :90.3 MB


ابزارهای امنیتی مختلفی را امروزه می توان یافت که به کمک آن ها کاربران برای ایجاد امنیت بیشتر سیستم های کامپیوتری خود تلاش می کنند. این نرم افزارها که به کمک شرکت های امنیتی نرم افزاری تولید می شوند با انجام بسیاری از اقدامات خودکار بر روی سیستم عامل اقدام به ایجاد یک امنیت مناسب کرده و ضعف های سیستم را پوشش می دهند. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر نیاز به مدیریت سختی توسط آن ها نداشته باشد و تنها چگونگی استفاده از ابزارها بر عهده کاربر می باشد. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه امنیت سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند در بخش نرم افزاری خود اقدام به ساخت این برنامه ها می کنند. KASPERSKY INTERNET SECURITY 2010 نام محصول جدید گروه کسپراسکای، یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس دنیا می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند امنیت نسبتا بالایی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود اعمال کنند. دلیل استفاده از کلمه نسبتا به معنای ضعف نرم افزار نیست ، زیرا امنیت همیشه یک موضوع نسبی می باشد و هیچگاه قابل تضمین نیست. در این نرم افزار مجوعه ای از ابزارهای مختلف برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است و تمرکز این نرم افزار بر روی فعالیت های اینترنتی کاربران می باشد.
 
         


به روز رسانی نرم افزار امنیتی NOD32 ( آذرماه 1389)


حجم فايل :31.19 MB


NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی ESET است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت ESET ، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است. نام رابط كاربری این ضد ویروس AMON است، ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای كاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از كمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت كرده و به كارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد. NOD32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (HEURISTIC) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DIALUP) به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. NOD32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.
 
          



به روز رسانی آنتی ویروس Avast Internet Security 5( َآذر ماه 1389 )


حجم فايل :30.76 MB


شرکت ALWIL نرم افزار آنتی ویروس قدرتمندی را ارائه میکند که به عنوان راهکاری برای امنیت برای استفاده شخصی و اداری کاربرد دارد. این نرم افزار دارای طراحی عالی کاربردی استثنایی, عملکردی بالا را برای شما به ارمغان می آورد. آنتی ویروس و امنیت اینترنت AVAST جایزه پیشرفته ترین آنتی ویروس خود را در آزمایش های AV-COMPARATIVES را بدست آورد. مجموعه نرم افزار AVAST برای حفظ امنیت سیستم شما از هرنوع تهدید ویروسی طراحی شده است. اگر این نرم افزار را همراه دیگر برنامه ها مانند پشتیبانگیری از اطلاعات استفاده کنید، احتمال از دست دادن اطلاعات و ویروسی شدن آنها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. نرم افزار AVAST INTERNET SECURITY همراه با ضد اسپم و دیوار آتشین داخلی طراحی شده است. فقط کافی است آن را نصب کنید و این نرم افزار در BACKGROUND از سیستم شما محافظت میکند. لازم نیست کار خاصی انجام دهید، فقط آن را نصب و همه چیز را فراموش کنید. محافظ REAL TIME: این ابزار مهمترین ابزار این نرم افزار است و به صورت کاملا فعال است تا از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کند. این ابزار به صورت REAL TIME تمامی کارهای درحال انجام و فایل ها و برنامه های فعال را بررسی میکند. و در صورتی که فایلی اجرا شود آن را بررسی میکند. VIRUS CHEST: فضای از هارد شما ره به یک پوشه ای با خصوصیات ویژه اختصاص میدهد و تمامی عوامل تحدید کنتده را در آنجا نگهداری میکند. شما می توانید با این فایل ها در این پوشه با مقدار امنیت بیشتر و مقداری محدودیت کار کنید. فیلتر ضد اسپم AVAST: نرم افزار INTERNET SECURITY این بسته امنیتی مجهز به ضداسپمی است که با وجود آن از ایمیل های اسپم (هرزنامه) جلوگیری میشود. اسپم ها باعت اشغال فضای ایمیل شما شده و حتی باعث کاهش سرعت اینترنت، دسترسی به سرور و شبکه داخلی میشود. دیوار آتشین: INTERNET SECURITY دارای دیوار آتشینی است که میتوان آن را بصورت کاملا مستقیم از داخل برنامه AVAST کنترل کرد. این دیوار آتشین کلیه ارتباط شما با شبکه بیرونی را کنترل میکند و از خروج اطلاعات حساس ونفوذ دیگران مانند هکرها به سیستم جلوگیری می کند و برپایه دو دستور ALLOW و DENY کار میکند. اسکنر COMMAND-LINE: نرم افزار ASHCMD کارایی مانند AVAST دارد. موتور اسکن MALWARE های ناخاسته را شناسایی میکند. به همین دلیل کارایی آن درست مانند اسکن معمولی با خود AVAST است. این نوع اسکن دارای پاراکترهای مختلفی است. برای دیدن این پارامترها فایل ASHCMD را پیدا و روی آن دابل کلیک کنید. پنجره ای باز شده حاوی اطلاعات در مورد پارامترهای است.
   
           



به روز رسانی نرم افزار امنیتی AVG ( آذر ماه 1389)


حجم فايل :65.04 MB


محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت GRISOF یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود SPYWARE ها، ADWARE ها، TROJAN ها، DDL هاى مخرب و KEYLOGGER ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.
  
           










:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: